Op naar meer digitalisering binnen de huisartsenpraktijk met Liv

Design
Social media
Marketing

Huisartsen over naar digitalisering met Liv

Van de zorg mag je best een beetje meer digitalisering verwachten. Zo denkt ook het e-healthplatform Liv hierover. Daarom laten we via verschillende marketingkanalen zoveel mogelijk huisartsen kennismaken met de voordelen van Liv.

Samen laten we huisartsen kennismaken met e-health en alles wat daarbij komt kijken. Denk je als huisarts dat implementatie en gebruik ervan lastig is? Niets is minder waar - Liv bewijst het tegendeel.

Huisartsen bereiken via gerichte campagnes

Omdat we zoveel mogelijk huisartsen kennis willen laten maken met de voordelen van e-health sturen we regelmatig gerichte e-mailcampagnes de deur uit. Deze gaan naar huisartsen maar ook naar behandelaren. Zo spreken we specifieke doelgroepen aan en zorgen we voor een meer persoonlijke benadering.

Ook zetten we regelmatig LinkedIn campagnes in met gerichte targetting. Huisartsen en behandelaren zijn actief op LinkedIn, met interessante video's en artikelen proberen we hun aandacht te trekken.

Of het werkt? Zeker! Steeds meer praktijken stappen over en zien de voordelen in van e-health in de gezondheidszorg.

POS materiaal dat aansluit bij de doelgroep

Binnen Liv ben ik verantwoordelijk voor de offline marketingmaterialen. Deze worden meegegeven op beurzen of achtergelaten bij huisartsen. Van posters, tot flyers en boekenleggers. Ook ontwerp ik regelmatig advertenties voor in magazines.

Voor Liv hebben we mooi beeldmateriaal dat aansluit op zowel patiënt als huisarts. Samen zijn we op weg om Liv hét e-healthplatform van Nederland te maken! 

Klant over de samenwerking

Al een aantal jaar doet Denise de marketing bij ons. Ze levert altijd goed werk en zorgt voor snelle communicatie. Zo weet je altijd waar je aan toe bent. Zeker een aanrader voor je bedrijf.
Jean Luc Donders
Liv E-health